Aydın Fizyoterapist

FİZYOTERAPİST SEÇERKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR

Hasta bireyler, fizyoterapist seçimi yaparken şu hususları dikkat etmelidir.

• İşinde profesyonel bir fizyoterapist.
  • Hastasına ilgili ve sabırlı davranan bir fizyoterapist.
  • Hastası ile onun anlayacağı dilde konuşabilen bir fizyoterapist.
  • Mesleği hakkındaki en güncel gelişmeleri yakından takip eden bir fizyoterapist.
  • Çalışma saatlerine uygun vakitte, geciktirmeden başlayan bir fizyoterapist.
  • Mesleki etiklere ve kurallara büyük özenle dikkat eden bir fizyoterapist.
  • Hastanın vaziyetinden anlayarak ona büyük kolaylıklar sağlamaya çalışan bir fizyoterapist.
  • Özgüveni yerinde ve hastaya olan saygısına dikkat eden bir fizyoterapist, sizlerin hayatınızın ilerleyen bölümlerinde, daha sağlıklı bir yaşam formu için en büyük desteğiniz olacaktır.

Bu nedenle aydın fizyoterapist seçimlerinizde sizler için bu konuya büyük hassasiyetle yaklaşıp, durumun farkında olan “Fizyorm Sağlıkı Yaşam Merkezi” kuruluşumuz, sizleri bu büyük yüklerden kurtararak işinde profesyonel fizyoterapistlerle çalışmaktadır.

FİZYOTERAPİ HANGİ HASTALIK VEDURUMLARDA GEREKLİ OLUR ?

Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Hizmeti, birçok hastalıkta endükedir. Aynı zamanda sağlıklı kişilere de rehberlik eden bir sağlık hizmetidir. Hastalık durumlarını kıyaslar isek, nörolojik, ortopedik, pediatrik, romatolojik ve geriatrik alanlarda fizyoterapistler önemli bir rol oynamaktadır.

FİZYOTERAPİSTİN GÖREVİ NEDİR ?

Fizyoterapistler; sakatlanma, hastalık, yaşlanma ve yaralanmayla ortaya çıkabilen fiziksel zorlukları olan hastaların hareketlerinin ve kas – sinir sisteminin iyileşmesine yardım eden kişilerdir. Elle uygulanan masajlar (manuel terapi), elektro terapi ve terapötik egzersizler gibi yöntemleri kullanarak bireye tedavi programlarını tasarlarlar.